piątek, 16 marca 2012

Trochę malarstwa...

Moją drugą, a właściwie to pierwszą pasją, jest malarstwo. Poprzez malowanie wyrażam swoje poglądy, emocje. Daje mi to wiele przyjemności.. Kiedy nie chce mi się mówić, to wolę sobie poprostu pomalować. Na koncie posiadam dyplom licencjacki z malarstwa w Instytucie Edukacji Artystycznej w Warszawie, pod okiem prof. Stanisława Trzeszczkowskiego (kierownik Katedry Sztuk Pięknych IEA; absolwenta Wydziału Grafiki ASP w Warszawie. Obecnie zajmuje się malarstwem na jedwabiu). Tematem mojego dyplomu były: "Maski - portret we wnętrzu". Obrazy przedstawiają głównie bliskie mi osoby. Oczywiście nie mogłam oprzeć się pokusie uwiecznienia ich podobizn na płótnie, głównie stąd ten wybór. Natomiast tytuł maski - ponieważ każdy z nas ma jakąś maskę... Maskę możemy traktować jako coś, dzięki czemu możemy ukryć swoje prawdziwe oblicze, ale także może być to maska, która nas obnaża. Pozy, zachowania, wizerunek budowany kolorami... Może być ona rozumiana jako Gombrowiczowska gęba i wówczas już mało co jest jasne;)

akryl na płótnie, 100x70
akryl na płótnie, 100x70
akryl na płótnie, 100x80
akryl na płótnie, 100x70
akryl na płótnie, 100x80
akryl na płótnie, 100x70
akryl na płótnie, 100x80
akryl na płótnie, 90x60
akryl na płótnie, 100x90
akryl na płótnie, 100x70
akryl na płótnie, 100x70










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz